söndag 12 maj 2013

Gratulationskort

Min underbara väninna beställde ett gratulationskort till sin mor. För en gångs skull är jag otroligt nöjd med min prestation.
 
Här är resultatet!
Bland önskemålen för kortet fanns rosa och blommor

Bladen bakom rosorna smälter nästan in i pappret bakom
 
Ett litet hängsmycke i form av ett kors som även kan plockas bort för att hängas i en kedja
 
till insidan av kortet valde jag att använda samma designpapper. Här finns även plats för en hälsning

Denna underbara siluett fick även pryda insidan av kortet
 
Materialet denna gång kommer från PY Hobby, Panduro Hobby och privatköp
 
Jag hoppas nu på en varm vår och sommar
 
KRAM
 

 


2 kommentarer:

  1. Ett vackert kort i fina färger,
    Lika fint på insidan som på utsidan :)
    Ha en trevlig söndag.

    SvaraRadera