måndag 2 juli 2012

Ett dekorerat blockljus till "Ljusboken"

Jag tyckte att ett blockljus skulle vara roligt att ge bort tillsammans med Ljusboken jag gjorde som en inflyttningspresent i lördags.
Ljus och Ljusbok

Jag använde samma papper som jag använt till kortet

En liten fjärill i en metallram

Längst ner har jag gjort hål runt om och trätt igenom ett band. Hålen har jag dålt med små pärlhattar

Bland blommorna har jag också valt att fästa lite charms

Här gjorde jag ett bälte som går hela vägen runt och har valt att göra ett likadant spänne som på kortet

Håll nu tummarna för att vi får lite sol på inflyttningsfesten

KRAM

1 kommentar:

  1. Så himla läckert! Många fina detaljer, och så fint det passar ihop med boken. Vilken rolig present att ge bort, MEN tänk så rolig present att FÅ!! :) Jag skulle bli överförtjust!

    Kram Kicki

    SvaraRadera