torsdag 19 juli 2012

Ljuspaket

Min son slutade hos sin dagmama för att börja på fritids och jag ville ge henne ett stort tack för den tid han varit hos henne. Det blev ett paket med ljuskort och två blockljus
Innehållet i paketet

Ljuskortet utvändigt

Här har jag använt en stämpel, distresser, liquid pearls och 3D-lack
En fjäril och en fluga som har fått lite distans

Insidan

även här fastnade en liten fjäril...

...och en fluga

Blockljusen som jag dekorerat med samma motiv som kortet

även på värmeljusen har det satt sig små flugor

Sist men inte minst tändsticksasken

Materialet denna gång kommer från Panduro Hobby och Py Hobby

Här kommer även en liten sneak peek på nästa inlägg som kommer innom det närmsta



KRAM


1 kommentar:

  1. Oh, nå´t liknande skulle jag ha gett "min" dagmamma... Helt underbart!!
    Jag har oxå prövat att dekorera ljus, men jag tycker det är svårt att få dem jämna och fina...

    Kram Kicki

    SvaraRadera