lördag 29 september 2012

40årskort på beställning

Med bara en vecka kvar till svensk scrapbookings mässa i Karlstad tänkte jag att jag ska presentera ett 40årskort. Jag fick en beställning som ska vara till en kvinna som fyller 40 och samlar på teddybjörnar.
Jag lät färgerna gå i brunt och rosa

Vad är en födelsedag utan blommor?

En liten ram med namn och 40 som jag sedan lackat

Självklart var det tunget att få med en Teddy

Underbara metalldekorationer från PY Hobby

Insidan fick ett enkelt grattis och gott om plats så att alla skulle få plats att skriva under kortet
 
Denna gång är materialt inhandlar från PY Hobby, Panduro Hobby och begagnat från privatpersoner
 
I allt regn och rusk känns det skönt att få tända lite ljus och pyssla, beställningar ramlar in med jämna mellanrum och julen kommer närmre med stormsteg.
 
Hoppas att vi ses i Karlstad
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar