onsdag 12 september 2012

Babykort

 
Lilla Novalie föddes den 27augusti och självklart behövdes det ett kort att hälsa henne välkommen till världen med. 
Ett enkelt kort

Framsidan när kortet är ihopfällt

På utsidan på kortet har jag placerat längd, vikt och födelsdatum

Innuti kortet använde jag ett rosa prickigt papper från Panduro

Här har jag använt Rub Ons och satt små fotohörn för att kunna fästa ett foto

Även denna sida har fått ett litet ord och små hörn

Så här blev insidan med fotona på plats

En liten slända

En aldeles ny Novalie

Så mycket hår man kan ha...
 
Jag tyckte att en fjäril kunde passa
 
Materialet denna gång kommer från Panduro Hobby, Py Hobby och inköpt begagnat från privatpersoner.
 
Håll utkik efter nästa inlägg där jag presenterar ett födelsedagskort.
 
KRAM

2 kommentarer:

  1. Så sött! Och vilken söt Novalie!! Hur har du embossat napparna, finns det någon die till det?...

    Kram Kicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Pappret med napparna kommer från panduro hobby :)

      Radera