söndag 7 april 2013

After Eight automat

Till min snälla kusin som fyllde år i lördags, gav jag den här After Eight automaten i present
Inslagen i cellofan ser den riktigt proffsig ut
 
Självklart var den fylld med chokladen med
 
Då hon fick n rosa konserburk till påsk fortsatte jag på temat
 
Även botten inuti fik lite roa

Jag har förälskat mig i denna underbara stämpel

På locket fäste jag en rund tag som jag stämplat med texten "Celebrate with Elegance"

Sidorna fick prydas av pärlor

Baksidan fick en enkel rosett
 
Materialet denna gång kommer från Westers Artistmaterial, PY Hobby och Gekås
 
Dessa kommer det bli fler av och jag har redan mottagit beställningar. Det är så roligt att det fortfarande finns människor som uppskattar hantverk
 
KRAM
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Jättefin ask i vackra färger
    och med fina dekorationer.
    Innehållet är ju också perfekt :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera