måndag 15 april 2013

Just me

Nu har jag äntligen börjat på det album jag så länge velat göra, men inte riktigt vågat börja med. Jag har gjort mycket kort och lite blandat med altrat, men aldrig vågat mig på att skapa LO. Nu fick jag äntligen kraft och mod till detta. Första sidan i albumet blir egocentriskt nog på mig själv.
 
K-Designs underbara papper fick stå för grunden

 
Kraft och mod är någonting som har blivit lite som ett mantra för mig
 
Dessa underbara vingar gör jag själv av papperslera
 
Denna gång kommer materialet från K-Design, PY Hobby och Scrap-Perra
 
Idag är det riktigt aprilväder ute så nu hoppas jag på vår och lite grönska snart. 
 
KRAM
 



3 kommentarer:

  1. En otroligt fin LO, kan inte förstå vad du har varit så skärrad för ;)? Hoppas få se fler LOs från dej vännen!!
    Ha en härlig kreativ vecka, kram Eva/ScrapFia

    SvaraRadera
  2. Så snygg LO! De där vingarna som du gjort var himla fräcka! :)

    Kram Kicki

    SvaraRadera