söndag 7 april 2013

Altrade konservburkar

Efter alla fina konservburkar jag sett på Facebook var jag tvungen att prova att gör ett par jag med. Fyllda med godis fick dessa två agera påskägg
Rosor och fjädrar fick rama in bilden

Kamén har jag gjort av papperslera

Även sidorna fick prydas av fjädrar

Klipparks bilden är från Pion design

Gult organzaband och blå tråd fick stå för färgen

Även denna fick ett par blommor
 
Denna gång kommer materialet från PY Hobby, Lerdalaboden, Gekås och Scrapfabriken
 
Nu när kvällarna är ljusare och vädret förhoppningsvis blir varmare längtar jag efter att flytta ut pysselbordet och sitta i solen. Jag har även planer på att påbörja ett album. Vi får se hur det går...
 
KRAM
 

1 kommentar:

  1. Jättefina alster, både After eight-automaten och konservburkarna!! Du är så himla duktig!

    Kram Kicki

    SvaraRadera