fredag 4 maj 2012

Brickpak i miniatyr

Efter ett par dagar med efterlängtad sol är nu regnet kylan tillbaka. Detta resulterade i en eftermidag vid pysselbordet. Efter att ha tittat in i Lottas vrå fick jag lite insperation och använde hennes tutorial för mjölkförpackning och gjorde en egen tolkning av denna.

Får jag presentera Brickpack i miniatyr
Lika men ändå så olika...

En liten tag med texten tack pryder det första försöket.

Som sagt miniatyr

En ros och lite pärlor

När jag väl gjort en så ville sonen ha en att ge bort i sommargåva...

Vist för den tankarna till tuggummi?

Materialet jag använt är diverse spillbitar som blivit över från andra projekt.

Hoppas att ni får en härlig pysselhelg

Kramar

3 kommentarer:

  1. Så söta!!!
    Vad kul att du länkade hit i min blogg, så jag fick se dem. Roligt att läsa att du gillar mina tutorials. Ibland blir jag osäker om det är tillräckligt tydligt...
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag tycker att du gör det jättebra. Tittar in i din blogg med jämna mellanrum.

      Radera