söndag 13 maj 2012

Namnsdagskort

Jag fick en beställning på ett namnsdagskort till Linnea som har namnsdag idag. En mycket trevlig kund som gav mig fria händer. Jag passade på att tolka min egen skiss som jag knåpat ihop och är ganska nöjd med resultatet.
Rosor och liquid pearls fick det bli i brist på linneor....

Till namnetiketten använde jag mist och skrynklade ihop den innan jag färgade kanterna med destressdyna och skrev namnet med liquid pearls.

Även insidan fick lite kärlek i form av stämplar.

Materialet är inhandlat från Scrapbutiken och Westers Artistmaterial

Fler skisser kommer att komma så fort tiden räcker till, men nu är forbollssäsongen igång och eftermiddagarna är fyllda av träning och helgerna av matcher.

Heja BSK P03!

Hoppas att alla får en härlig fotbolls- och pysselsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar