torsdag 21 juni 2012

Ännu ett 60års kort

Det finns många i umgängeskretsen som fyller jämt i år. Denna gång är det dags att fira min mosters man som fyller 60 år.
Då han får en flaska med whiskey i grön förpackning tyckte jag att ett grönt kort var passande

Det gröna cardstocket har jag valt att stämpla med en klockstämpel från Panduro och mannen är från Pion Designs "till far" 

Bokstäverna är fynd från Jönköpings marknad.

Tre små pärlhattar med Liquid pearls får pryda stängningsfliken

Även inne i kortet har jag fortsatt med klockor och grönt

Materialet är som inköpt från Westers Artistmaterial, PY Hobby, Panduro Hobby och begagnat från privatpersoner.

Ha nu en trevlig midsommar och håll tummarna för ett underbart väder
KRAM










1 kommentar:

  1. Så fint kort, många vackra dekorationer att titta på! Säkert blev jubilaren glad över detta!!
    Jättesmart vikning och "lås" du har gjort, det måste jag komma ihåg! :)

    Kram Kicki

    SvaraRadera