fredag 8 juni 2012

BLOGCANDY!

Jag vill fira att bloggen nu har haft mer än 1000 besökare!

En blogcandy tycker jag låter som ett utmärkt sätt att fira detta.
För att vara med om utlottningen ska du skriva en liten kommentar här och självklart vill jag att du länkar från din blogg hit :)

Lämna en länk till din blogg där du nämner blogcandyn i din komentar här.
En vinnare kommer att slumpas fram av slumpgenerator midsommarafton den 22/6 kl.20.00
Vinnaren kommer att presenteras här i bloggen senast söndagen 24/6



KRAM
och
GLAD SOMMAR!

4 kommentarer:

  1. Grattis till 1000 besökare (ser att du har passerat strecket med råge)!! :)
    Jag hittade hit via en länk på FB, och det är alltid kul att kolla in nya bloggar. Lycka till framöver, snart är du uppe i 2000 besökare! ;)

    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Gratis till alla medlemmar. Håller en tumme efter delad länk att Candyn flyttar hem till mig <3

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till alla dina besökare :) Självklart vill jag vara med o försöka vinna candy´n ;) Kika gärna in på min blogg : annkiderosa.bloggspot.com

    Trevlig midsommar !!! //Annki

    SvaraRadera
  4. Grattis Kicki till vinsten av blogcandyn och tack alla som ville vara med och tävla om den :)

    SvaraRadera