torsdag 7 juni 2012

90årskort

Idag har jag gjort ett 90årskort till min farmor. Eftersom jag blev väldigt förtjust i  skissen i Milo Liljas skissutmaning för juni lämnar jag in det som bidrag till tävlingen.
Detta kort har jag gjort lite större än jag brukar och använt formatet 14,5x14,5.



Siffrorna hittade jag på en utförsäljning av scrapsaker på Jönköpings marknad...
...den söta bilden är även den inhandlad under marknaden, fast från Finrummet

Metalldekorationerna kommer som vanligt från PY Hobby

På det biege cardstocket har jag stämplat fjärilar från Panduro med Antique Linen Distressdyna


Även till insidan valde jag att använda cardstock med stämplade fjärillar.

Materialet till detta kort kommer från GeKå's, PY Hobby, Finrummet och Westers Artistmaterial

Bara en vecka kvar till skolavslutning och student!

KRAM


5 kommentarer:

  1. ÅÅH SÅÅ UNDERBART VACKERT KORT :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Bra tolkning av skissen! Underbart med fjärilsmönstret du gjort, fjärilar på kort kan aaaaldrig bli fel :-)
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Så vackert! Det är så spännande att se hur olika personer tolkar en skiss, detta var jättefint!!

    Kram Kicki

    SvaraRadera