torsdag 28 juni 2012

Ett grattiskort till en härlig 24åring

Jobbarkompisen fyllde 24år i Lördags och det är klart att denna härliga kille skulle få ett litet grattiskort. Eftersom jag har fått för mig att pojkarna på jobbet gillar bilar och pinupor försökte jag mig på att göra kort på det temat. Jag har även gjort ett 18års kort med samma tema som jag kommer visa här i bloggen.
Grönt och brunt fick bli färgerna till detta kort. Jag har även använt en del stämplar

Stämpeln till vingarna är köpt begagnad...

...likaså grattisstämpeln...

...blommorna...

...tagen...

...och lejonet.

Till insidan har jag använt samma designpapper som utvändigt och stickern har jag köpt på GeKås

Det mesta material till detta kort är köpt begagnat från privatpersoner. Det som är nyinköpt är cardstocket och charmen från Scrapbutiken,   stickersen från GeKås och Akvarellpapper (som jag stämplat på) från Westers Artistmaterial.

Bara en vecka kvar att jobba sedan väntar 3 härliga veckor semester. Jag håller tummarna för massor av sol, ett par sköna veckor med familjen och lite pyssel såklart.

KRAM

1 kommentar:

  1. Vilken härlig vintage-känsla man får av detta kort -jättesnyggt!!

    Kram Kicki

    SvaraRadera