torsdag 4 oktober 2012

Namnskylt

Min namnskyllt till höstens mässa i Karlstad.
Jag hade lite huvudbry över hur jag skulle kunna få till en namnskylt där även ett foto på mig skulle ingå och dessutom ville jag att den skulle representera mig till mer än namn och foto. Det slutade med ett lock från en yoghurtburk, två magneter, ett antal rosor och lite annat smått och gott
Kreterierna till namnskyten var att den dels (självklart) ska innehålla mitt namn, men också mitt foto och att det ska gå att ha den på sig
 
Sjäv blev jag riktigt nöjd med hur fotof passade ihop med resten av namnskylten

Det gick till och med att få in en liten fjäril under namnet

Kanten på locket klädde jag med tissue tape från Tim Holtz som fick lite färg med hjälp av distresser

Ena magneten fäste jag på baksidan av locket och den andra är tänkt att jag ska sätta innanför tröjan för att "klämma fast" skylten
 
Materialet denna gång kommer från PY Hobby, Scrapbutiken och från mina gömmor
 
Nu håller jag tummarna för en fortsatt härlig pysselhöst och ser fram mot nästa träff, som är i Habo

KRAM

2 kommentarer: