fredag 19 oktober 2012

Trio till jul

Ännu ett utmaningsbidrag från Karlstad... Jag har tyvärr inte fått så mycket tid som jag skulle vilja att blogga mina alster, men bättre sent än aldrig.
 
Denna utmaning gick ut på att göra tre utmaningsbidrag i samma stil. Ett kort, en tag och en dekoration. Allt i julens tecken.
Jag valde att använda samma bild på alla tre alster

Kortet

Utan gran ingen jul...

Jag har använt whimsy stamps minialfabet

Enkel insida

Tagen har samma layout som kortet

I hörnen sitter det små pärlhattar med en halvpärla i varje

Till dekoration valde jag att altra en ask

Här har locket fått samma layout som resten av alstren.
 
Denna gång kommer materialet från PY Hobby, Panduro Hobby, Scrap Perra och Mikaelas scrap in
 
Imorgon går den första Haboscrapen av stapeln. Detta ser vi fram mot och hoppas att det blir en tradition.
 
Ha nu en riktigt härlig helg
KRAM
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar