fredag 12 oktober 2012

Utmaningsbidrag från Karlstad

Det blev ett höstigt grarulaionskort som utmaningsbidrag till lördagens kortskissutmaning i Karlstad.
Längtan tillbaka till sommaren fanns i tankarna när jag skapade kortet. Fjärilar i kombination med höstfärger blev resultatet av detta.

Helt underbara fjärilar från Cheery Lynn Designs

Texten passar lika bra till ung som gammal

Jag tyckte att en klocka som symbol för tiden som varit passade in både på den flyende sommaren och att vi blir äldre. De små pärlhattarna fick symbolisera fallande löv.

Jag har färgat in fjärilen med distresser

Jag använde samma designpapper till insidan och lämnade även en ruta för en hälsning.
 
Denna gång kommer materialet från PY Hobby och diverse butiker som fanns på plats i Karlstad.
 
Jag kommer att presentera mer från Karlstad så fort jag hinner få lite tid vid datorn
 
KRAM
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar