tisdag 9 oktober 2012

Shopping!!!

Jag har konstaterat att mässor är dyrt...
 
Efter en helt underbar helg i Karlstad på Svensk Scrapbookings mässa är jag nu både rikare och fattigare. Rik på ideer och inspiration, dock är plånboken väldigt mycket tunnare och pysselväskan inte lika mycket mer fylld.
 
Jag har nu pysslat loss ordentligt under den gångna helgen. Jag kommer att presentera en del av det här i bloggen, men först vill jag visa alla underbara saker jag köpt. Jag kommer tyvärr inte ihåg vad som kommer från vilken butik (det positiva med mässan är ju att så många butiker är samlade på samma ställe), men vad spelar det för roll...
 
Tim Holtz embossing folders

Tim Holtz embossing folders

"Bra ha" textstämplar från gummiapan och en gummistämpel

mer stämplar från gummiapan

Dessa blev jag helt förälskad i...
 
...stansen var jag ju bara tvungen att köpa till och varför sluta där när man ändå börjat

Tja...lite av varje
 
Blommor kan man ju bara inte få för mycket av...

...och inte papper heller. De översta i helt underbar design från K-design
 
Förutom pyssel och shopping så bjöd mässan på demos, härlig inspiration, mycket trevliga besökare och butiksinnehavare, samt minnen som sent ska glömmas.
 
Jag återkommer snart med pyssel från mässan
 
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar